Bauer Media Outdoor Poland z nagrodą Biuro Reklamy OOH Roku 2025 od Media Marketing Polska

Bauer Media Outdoor Poland z nagrodą Biuro Reklamy OOH Roku 2025 od Media Marketing Polska

Bauer Media Outdoor Poland utrzymuje tytuł Biura Reklamy OOH Roku już drugi rok z rzędu. To dla nas ogromne wyróżnienie - dziękujemy naszym klientom, partnerom i redakcji Media Marketing Polska za zaufanie.

Poniżej uzasadnienie redakcji Media Marketing Polska do tegorocznej nagrody:

„W tegorocznym badaniu satysfakcji klientów Bauer Media Outdoor Poland okazał się prymusem pod każdym względem. Jest liderem w ocenach ogólnych i wszystkich wymiarach szczegółowych. Ponadto wszystkie oceny są lepsze niż przed rokiem, w tym bardzo wyraźnie (z 71% do 85%) wzrósł odsetek ankietowanych zgadzających się ze stwierdzeniem, że „potrafi doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania”.

Na uznanie klientów firma solidnie zapracowała, konsekwentnie realizując od kilku lat strategią opartą na digitalizacji, danych i technologii, co zapewnia reklamodawcom innowacyjne, elastyczne i efektywne rozwiązania DOOH. Z pewnością liczy się globalne know-how: Bauer Media Outdoor Poland od kwietnia 2025 r. jest częścią Grupy Bauer Media, działającej na wielu rynkach europejskich, a w Polsce obecnej w także w obszarze wydawniczym i audio. Może więc korzystać z międzynarodowych doświadczeń w zakresie rozwoju technologii, automatyzacji procesów zakupu i wykorzystania danych.

Oferta DOOH to blisko 1000 ekranów cyfrowych, składa się z dwóch filarów: City Reach Network (sieć ponad 600nośników City Digital w 11 kluczowych aglomeracjach miejskich, z możliwością emisji spotów wideo) oraz Retail Network – sieć ekranów digital w centrach handlowych, punktach zakupowych oraz w ich pobliżu (w tym ładowarek na parkingach), gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe.

Biorąc pod uwagę rynkowe trendy należy podkreślić, że Bauer Media Outdoor Poland umacnia pozycję lidera w obszarze Programmatic DOOH (firma zrealizowała już ponad 100kampanii programatycznych), rozwijając współpracę z największymi światowymi platformami technologicznymi. W 2025 roku spółka zintegrowała swoją powierzchnię z platformami Vistar Media, Place Exchange i Perion, zapewniając reklamodawcom jeszcze szerszy dostęp do cyfrowej sieci ekranów. Dzięki temu możliwa jest realizacja precyzyjnie targetowanych kampanii w oparciu o dane -zarówno w Polsce, jak i w całej Europie. W lipcu br. Bauer Media Outdoor, jako pierwsza firma z sektora reklamy zewnętrznej w Polsce, rozszerzyła ofertę Programmatic DOOH – we współpracy z Bus WiFi - o ekrany LCD City Transport w autobusach.

Wielkim atutem firmy jest zespół ekspertów, oferujących wsparcie na każdym etapie kampanii – od planowania przez realizację po analizę efektywności. Wiedzą dzielą się jako prelegenci na branżowych konferencjach, a także podczas cyklicznych spotkań dla klientów i partnerów biznesowych pod hasłem „Digital OOH Morning Insights”. W 2025 roku zespół wzmocnili: Jacek Karolak – head of sales strategy, Jan Rojewski – programmatic director i Katarzyna Sobolewska – agency sales director”.

 

Dziękujemy <3

Zespół Bauer Media Outdoor Poland

 

Share:
Nuzests multi nutrient mix Adshel Live Bus Shelter advertisement surrounded by bustling shoppers

Want to know more?
Get in touch

Contact Us